Biodata Tomok | Tomok menghitung hari

Jom kita tengok biodata tomok, artis yang pernah popular dengan band News Boys dengan lagu Sejarah Mungkin Berulang.



Biodata Tomok

Nama: Shah Indrawan Ismail
Umur: 26 tahun
Nama Gelaran: Tomok
Berkahwin: 1 Julai 2011
Mula menyanyi: 15 tahun
Band: Newz Boyz
Lagu popular: Sejarah Mungkin Berulang
Pencapaian: Juara One In A Million, Finalis Anugerah Juara Lagu,



BERMULA sebagai penyanyi remaja bersama New Boyz, Tomok bukan sahaja berjaya menjenamakan dirinya menjadi penyanyi lebih matang bahkan kini dia bergelar hero filem.BERMULA sebagai penyanyi remaja bersama New Boyz, Tomok bukan sahaja berjaya menjenamakan dirinya menjadi penyanyi lebih matang bahkan kini dia bergelar hero filem.

MENJENGAH ke tahun baharu, penyanyi yang direvolusi melalui program realiti, One In A Milion (OIAM) ini sudah mencongak banyak kegembiraan yang bakal dilalui pada tahun ini.

Tomok atau nama sebenarnya, Shah Inderawan Ismail bukan sahaja bakal muncul dengan dua buah filem, Mantera dan Istanbul Aku Datang, bahkan lebih bersifat peribadi, dia sedang menghitung hari untuk bergelar seorang ayah. Tomok, 27, berkahwin dengan seorang pramugari, Siti Rahayu Abas pada 1 Julai tahun lalu di Kuala Lumpur.

Tidak sekadar tertumpu kepada dua agenda yang sudah ditempah sejak tahun lepas, diari 2012 Tomok juga ditanda untuk menghasilkan sebuah album baharu.

“Saya sekarang sedang mengumpul bahan untuk album kedua yang akan dilancarkan pada pertengahan tahun ini. Ia masih di peringkat awal dan belum menetapkan sebarang
Ranking: 5
Download Panduan Persediaan Perkahwinan (Perkahwinan Melayu)
Download Panduan Malam Pertama Pengantin
Rahsia Mudah Akad Nikah
Tips Rumahtangga Bahagia
Tips & Rahsia Mudah Hamil 

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© GERBANG PERKAHWINAN | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO